honey n clover season 2

Published by grey under on 8:40 AM
aku saja gatal nak citer skit anime ni......aku suka bebenar citer ni....tak sgka kuar season 2 plak.....tak tau plak aku.......citer dia best gilor.....jiwang soit......karektor dia best.....ada lawak.....ada sedih.....buat aku senyum keseorgan*matilaa senyum sorg2 mcm org gilo.......huhuhu tapi dah lawak nak buat camna kan....yg best karektor2 dia stdy arts kat sebuah university kat jpn......suka aku tengok mutu2 lukisan dlm tu.....sculpture pun ade.......seni tembikar pun ade........tapi skrg masuk s2 dah so citer dia byk improvement pada karekter.....byk yg matang2 dah......sukaa laa aku tgk citer jiwang....huhuhu



3 comments:

Anonymous said... @ 9:34 AM

fuuyooooo!! grey belanyan jiwang skrg...

camne ko ni.. br p psar mlm.. sah2 le p pasar biasa xmau pasni.. camne ko nk jd bpk mithali nti.. ala susah sgt ko bwk blik ayam sekor tu blk ruma ko potong la.. oh ya, jgn lupa pkai apron..

Irwan Marcello said... @ 1:15 PM

hehehe.. lain kali ko bli ayam ko bawak karung plastik waktu dia tgh putung2 tuh ko sarung laaa plastik tuh... gerenti tak kena :D...

tak pun bawak payung yg ada ropul2 sikit... and ko tampal laa gambar2 anime... biar semua org tgk... pastue time nak mercik2 tuh ko bukak payung ala2 menari tarian payung cina tuh... yg pusing2 tuh... ngeeeeeeeee... suker kiter suker kiter suker.... hihihi

Alang Blalang said... @ 6:46 PM

grey, ko malas ke???yg aku tau ko ni buat2 malas...tengok anime rajin plak!!!

Post a Comment