2006?

Published by grey under on 3:24 PM


dah bope hari masuk 2006 aku langsung dah buat entry........apo nak citer x tau laaaa..........haiyo semakin lama semakin tua ni..........bukan semakin muda..............aku pun dah tak tau apo nak buat kat dunia ni mcm takde hala tuju jer.............dulu ade skrg rasa mls nak kejar2 benda2 tu...........rasa mcm mustahil aje...........aku dah hilang keyakinan diri doh..........aku semakin risau melangkah kehadapan.......aku dah rosoi kapla..........

3 comments:

Irwan Marcello said... @ 10:20 PM

think what is best for you and your family... you are a diamond in a rub... huhu betui ker apo aku tulis nie... yg penting grey, ko kena ada cita2 dan hala tujuan...

Semoga berjaya di tahun baru 2006

grey said... @ 3:18 AM

btul laaaa........aku x tau apo nak buat kecuali tengok anime baca komik......ade ke kerja tengok anime dan baca komik ni?

Alang Blalang said... @ 11:16 PM

ade...keje cam membe aku!bukak kedai sewa komik!

Post a Comment